Sunday, March 5, 2017

הרבה עוקבים באינסטגרם – כיצד?

הפופולאריות ההולכת וגוברת של האינסטרגם הפכה אותו לפלטפורמת שיווק המועדפת על ידי גופים מסחריים רבים. גופים אלו משתמשים באינסטגרם לפרסום תמונות של המוצרים שלהם, סרטונים קצרים אודות השירותים שלהם וסרטונים המאגדים את אותו מסר אותו החברה מעוניינת להעביר לעוקבים. הפרסום באמצעות האינסטגרם נעשה לא רק באמצעות חשבון המשתמש של אותה חברה או עסק אלא גם באמצעות חשבונות של משתמשים פרטיים באינסטגרם. אם גם אתם מעוניינים להתחיל ולהיות פרזנטורים של חברות שונות, הגיע הזמן להבין כיצד מגיעים אל הרבה עוקבים באינסטגרם .

 

תנאי התחלתי – הרבה עוקבים באינסטגרם

אם בתחילת הדרך אפליקציית האינסטגרם הייתה אפליקציה לשיתוף תמונות נחמדות שצולמו על ידי בעלי חשבונות באינסטגרם, כיום אפליקציה זו היא הרבה יותר מכך. אפליקציה זו היא הלחם והחמאה של אנשים רבים שבוחרים לקדם באמצעותה חברות, שירותים ומוצרים שונים שמובילים אותם להכנסה יפה. איך עושים זאת? פותחים חשבון באינסטגרם, בוחרים נישה זו או אחרת, מתחילים להעלות תמונות התואמות את אותה הנישה, דואגים לגייס הרבה עוקבים באינסטגרם ודואגים שחלק גדול מאותם עוקבים ילחץ על אייקון הלייק בתמונות או סרטון זה או אחר אותם בחרתם לפרסם בחשבון שלכם.

 

עשיתם הכל וכעת הגעתם אל גיוס עוקבים ופתאום הדברים החלו לצלוע? ניצלתם כל משאב אפשרי, פרסמתם את התמונה בכל הרשתות החברתיות שלכם, באמצעות מיילים לחברים ובאמצעות שיחות עם חברים בהן דרבנתם אותם לעקוב אחריכם באינסטגרם ועדיין כמות העוקבים שלכם היא כמה עשרות או כמה מאות? קרוב לוודאי שאף חברה לא תהיה מעוניינת להשקיע בכם, שכן כמות החשיפה אותה אתם יכולים להציע לחברה, מוצריה ושירותיה היא מצומצמת ביותר. אם כן, מה הצעד הבא אותו תוכלו לעשות? קניית חבילת עוקבים באינסטגרם. איך עושים זאת?

 

קונים ומצליחים – כיצד הדבר מתבצע?

בוחרים בחברה שמציעה שירות קניית עוקבים באינסטגרם במחיר שנוח לכם. חשוב לוודא שמדובר על חברה אמינה ובעלת מוניטין מוצלח בעלת מומחיות בתחום הקידום ברשתות החברתיות ואפליקציות חברתיות שונות, כמו למשל טוויר, אינסטגרם וכו'. לאחר מכן יש לברר האם אותה חברה מציעה מחירים אטרקטיביים בעבור חבילה שכוללת עוקבים איכותיים באינסטגרם, האם אותה חברה מבטיחה דיסקרטיות, רכישה בטוחה וכמובן אספקה מיידית (תוך מספר שעות). לאחר בחירת אותה חברה שמתאימה לכם, כל שיידרש מכם לעשות הוא לבחור בשירות קניית עוקבים באינסטגרם, לבחור בחבילה המועדפת עליכם, ללחוץ על כפתור הרכישה, להקליד את הקישור של הפרופיל אליו אתם מעוניינים לשייך את העוקבים, לציין את פרטי ההתקשרות שלכם, לאשר את תנאי השימוש של האתר, לשלם באמצעות פאייפל או כרטיס אשראי ולהמתין מספר שעות..בהצלחה!

הרבה עוקבים באינסטגרם

הפוסט הרבה עוקבים באינסטגרם – כיצד? הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93/

No comments:

Post a Comment