Sunday, December 4, 2016

העלאת צפיות ביוטיוב

אם גם אתם מעוניינים לקדם את הסרטון שלכם ברחבי הרשת וזאת על די העלאת הצפיות שלו ביוטיוב, בוודאי תהיו מעונינים לקרוא מאמר זה בו נספק לכם מידע חשוב ואיכותי אודות הדרכים באמצעותן תוכלו להעלות את כמות הצופים הייחודיים בסרטון בו אתם מעוניינים ביוטיוב. הבה נתחיל..

 

למה דווקא יוטיוב?

כי אם אתם מעוניינים לפרסם  מוצר, שירות או לקדם את הקריירה המוזיקלית שלכם באמצעות סרטון המציג את אחד מהשירים שלכם, מוצרים או שירותים, כדאי שתעשו זאת באמצעות העלת הסרטון לאתר היוטיוב. שכן, כאן מדובר על אחד האתרים הפופולאריים והחזקים ביותר בעולם. נכון לשנים האחרונות אתר יוטיוב של חברת גוגל העולמית מהווה את אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר לקידום מטרות מסחריות ברשת ולא רק. הנתונים הסטטיסטיים על יוטיוב מצביעים על כך שלאתר זה יש יותר ממילארד משתמשים רשומים ומדי יום מספר הצפיות בסרטונים עומד על מיליארדים. יש גרסאות לוקאליות של יוטיוב ביותר משמונים מדינות בעולם, הוא מאפשר  שימוש ב- 76 שפות, הוא מאפשר פלטפורמת פרסום ואחוזי הצפייה בפרסומות בסרטונים אותם הוא מציג גבוהים יותר מאחוזי הצפייה בטלוויזיה.

 

קונים צפיות ביוטיוב – צפיות לוקאליות

נכון להיום אחת הדרכים המוצלחות ביותר להעלאת צפיות ביוטיוב היא באמצעות קניית לייקים, תגובות וצפיות. כמות גדולה של צפיות ולייקים לסרטון אותו העלתם ליוטיוב תשדרג אותו וקרוב לוודאי שתוביל לכך שהוא יוצג בעמוד הראשי של יוטיוב במדינה בה הוא הועלה או בקטגוריה אליה הוא משתייך באתר זה. כל אלו יובילו לחשיפה אורגנית גדולה של הסרטון. שילוב של צפיות אותן קניתם וקמפיין ממומן ביוטיוב יעניק לסרטון שלכם יתרון משמעותי על פני שאר הסרטונים.

 

העלאת צפיות ביוטיוב יכולה להיעשות גם על ידי קניית חבילת צפיות מחברה זו או אחרת באינטרנט. היתרונות של קניית הצפיות הם שהסרטון מתחיל את דרכו עם כמות ניכרת של צפיות, דבר שגורם לרוב הגולשים להעדיף לצפות בו על פני סרטון עם כמות מזערית של צפיות וכמובן עוזר לקדם אותו מבחינה אורגנית. חשוב לקחת בחשבון שעד 2009 כל סרטון שהועלה ליוטיוב נחשף אוטומטית באופן גלובלי, כיום הסרטונים אותם מעלים משתמשים ישראלים זוכים לחשיפה מקומית, כלומר חשיפה בישראל. מסיבה זו בעת קניית צפיות, יש לוודא שמדובר על צפיות איכותיות של ישראלים.

 

קונים לייקים ותגובות ביוטיוב

הדבר יראה מוזר כאשר סרטון שזכה לכמות גדולה מאוד של צפיות, לא זכה ללייקים או זכה בכמות קטנה מאוד של לייקים. המסקנה הטבעית של רוב הגולשים תהיה שהסרטון אינו מוצלח ולכן לא כדאי לצפות בו. מסיבה זו כאשר מחליטים לקנות צפיות ליוטיוב חשוב לקחת בחשבון גם קניית לייקים. בנוסף, קניית ליקיים ביוטיוב יתרמו רבות מבחינת הקידום של הסרטון ביוטיוב. מבחינת תגובות, קריאת תגובה חיובית לסרטון תגרום לגולש שקורא אותה לצפות בסרט. מסיבה זו חשוב לקנות תגובות מחברה שמעסיקה קופירייטרים מוכשרים שנחשבים כאשפים בתחום השיווק. בהצלחה!

העלאת צפיות ביוטיוב

הפוסט העלאת צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%94%d7%a2%d7%9c%d7%90%d7%aa-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment