Wednesday, December 7, 2016

לייקים לאינסטגרם – איך תעשו את זה כמו שצריך?

אנשים רבים פותחים היום חשבון אינסטגרם, מצלמים תמונות בסמארטפון שלהם, עורכים את התמונות בקפידה כדי שיהיו הרבה יותר יפות, צבעוניות, אותנטיות וכל המשתמע, עושים האשטגים רלוונטים לתמונה ו/או למקום שבו הם צילמו את התמונה ובכל זאת לא תמיד מצליחים להשיג את כמות הלייקים והעוקבים שהם היו רוצים. הרי מי לא רוצה להשיג כמה שיותר לייקים לתמונה שהוא מעלה?

אז איך בעצם אפשר להשיג לייקים לאינסטגרם ? הנה כמה שיטות מועילות שיעזרו לכם!

 

  1. תלמדו מהמומחים – אחת הדרכים הכי טובות להגדלת כמות הלייקים באינסטגרם שלכם היא למעשה על ידי מעקב של אנשים אחרים שיש להם חשבון אינסטגרם. נסו לבחון מה בדיוק השיטה שלהם, אחרי מי הם עוקבים, מי עוקב אחריהם, מה הם בדיוק מעלים בתמונות שלהם שהופך אותן לכל כך מיוחדות ומעוררות תגובות רבות. מעקב אחרי אנשים שיודעים מה הם עושים בצורה אלגנטית וסוג של חיקוי אלגנטי עוד יותר יאפשר לכם להגדיל הן את כמות הלייקים מהעוקבים שכבר יש לכם והן להגדיל את כמות העוקבים שלכם.
  2. הורדת תוכנת ליקים- היום יש כל מיני תוכנות ואפליקציות שבאמצעות תשלום סמלי יסייעו לכם להגדיל את כמות הלייקים שלכם וגם יש אופציה להגדיל את כמות העוקבים שלכם.
  3. תזמון- מאוד חשוב לתזמן את התמונות שלכם, להימנע ממצב שאתם מעלים כל תמונה או מעלים הרבה תמונות ביום זה קצת ממאיס על הגולשים ולכן כל תמונה חייבת להיות רלוונטית, מיוחדת ומתוזמנת כמו שצריך.
  4. עקבו אחרי אנשים רלוונטים- חשוב מאוד ליצור מעקב אחרי אנשים עם הרבה עוקבים שרלוונטים לסוג התמונות שאתם מעלים בדרך כלל בין אם זה תמונות הקשורות לאופנה, תמונות על בסיס מיקום, תמונות מטיולים בכל מיני מקומות בעולם או תמונות לצורכי מסחר. ברגע שתצליחו לשמור על הכללים הללו ולהבין בדיוק מה הם החוקים לבניית חשבון אינסטגרם עם כמות גדולה של לייקים, אין ספק שתצליחו לעלות את הכמות, ליצור עניין, תגובות, שיתופים, תיוגים מה שכמובן יעלה את רמת החשיפה שלכם בצורה משמעותית.

לייקים לאינסטגרם

הפוסט לייקים לאינסטגרם – איך תעשו את זה כמו שצריך? הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%aa%d7%a2%d7%a9%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%96%d7%94-%d7%9b%d7%9e%d7%95-%d7%a9%d7%a6/

No comments:

Post a Comment