Wednesday, February 15, 2017

מדוע מומלץ להשקיע בפרסום באינסטגרם

הרשתות החברתיות הופכות למדיה הפופולרית ביותר בשנים האחרונות

הרשתות החברתיות הן הרבה יותר מעוד אתר אינטרנט או אפליקציה. הרשתות החברתיות מסמנות עידן חדש שנע סביב חברויות אינטרנטיות וטרנדים חברתיים מקוונים. רשתות כמו האינסטגרם מאשרות תפוצה רחבה מאוד של תמונות וסרטונים אשר מאפשרים להגיע ולגעת לקהל של מיליוני משתמשים ביום. לכן, בעדי לא להפסיד נתח משמעותי מהשוק, בעיקר של צעירים ומתבגרים, חשוב מאוד להשקיע בפרסום ברשתות החברתיות בכלל, ובפרסום באינסטגרם בפרט.

איך ניתן לפרסם באינסטגרם?

בכדי להשקיע בפרסום באינסטגרם יש לקבל הרבה מאוד עוקבים או אפילו לרכוש מודעות פרסום מהחברה. הדרכים המקובלות לפרסום באינסטגרם הן:

  • שימוש בתגיות ייחודיות – כאשר חברה רוצה לפרסם מוצר מסוים באינסטגרם היא תיצור תגית (האשטאג – #) אשר תלווה כל תמונה שהמוצר מצולם או מוצג בה. בצורה כזו, המוצר יתפוס תאוצה ואף משתמשים פרטיים יתחילו לתייג את המוצר בתגית הייחודית. מצב כזה יגרום לבאזז סביב המוצר ולרוב יוסיף עוקבים חדשים לעמוד של החברה או המוצר.
  • עבודה עם עמודי אינסטגרם מוכרים – ישנם הרבה מאוד משתמשים באינסטגרם שיש להם אלפי ואף מאות אלפי עוקבים. משתמשים אלו לרוב יודעים להרוויח כסף מהאינסטגרם על ידי פרסום מוצרים של חברות שונות בעמוד שלהם. בין אם מדובר במוצרים מתחום האופנה, פנאי, או אפילו מזון, ניתן למצוא את אושיית האינסטגרם הרלוונטית אשר תפרסם את המוצר שלכם תמורת תשלום, ותקפיץ את המודעות ואת הפרסום באינסטגרם של המוצר, ואף תוכל להוסיף לכם עוקבים חדשים לעמוד האינסטגרם.
  • רכישת מודעות באינסטגרם – בשנה האחרונה החלה אופציה של רכישת מודעות פרסום באינסטגרם . הרשת החברתית מוכרת מודעות אשר יופיעו ב"פיד" של המשתמשים השונים. מודעות הפרסום באינסטגרם מותאמות באופן אישי ללקוחות השונים לפי מיקום גיאוגרפי ותחומי עניין, ובכך ניתן להפנות מודעות פרסום באופן אישי עבור משתמשים שונים.

האם זה עובד?

פרסום באינסטגרם לגמרי עובד. האינסטגרם מכיל מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם, אשר בכל יום נתקלים באלפי תמונות שונות ומגוונות. מאחר ובני אדם נמשכים מאוד למראה הוויזואלי של תמונות וחפצים, כאשר משתמשי אינסטגרם רואים משהו שהם אוהבים, הם לרוב יחפשו את המוצר וירצו לקנות אותו כמה שיותר מהר.

פרסום באינסטגרם

הפוסט מדוע מומלץ להשקיע בפרסום באינסטגרם הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%9e%d7%93%d7%95%d7%a2-%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%9c%d7%a5-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment