Sunday, February 26, 2017

העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם

עוקבים הם הלחם והחמאה של האינסטגרם. הם אלו שמהווים מדד לפופולאריות של חשבון משתמש ולכן הצעד הראשון של כל אחד שפותח חשבון באינסטגרם הוא לקבל החלטה כיצד הוא יצרף לחשבון שלו כמה שיותר עוקבים. נכון להיום יש שתי אפשרויות, בחינם ובתשלום. אנשים רבים בוחרים לשלב בין שתי הדרכים.

 

למה דווקא אינסטגרם?

כי אינסטגרם כיום היא אחת מהתוכנות הפופולאריות ביותר בעולם. תוכנה זו שפותחה ויצאה לאור ב- 2010, נקנתה על ידי הענקית 'פייסבוק' שנתיים לאחר מכן וזאת משום הצלחתה המסחררת ומדי שנה ניתן לראות שכמות האנשים שמחליטים לפתוח חשבון אינסטגרם רק הולכת וגדלה. האינסטגרם, תוכנה/אפליקציה לשיתוף תמונות וסרטונים קצרים (עד 15 שניות) מוגדרת כיום כ- MUST בקרב אנשים רבים, דבר שכולל גם את קהילת מקדמי האתרים. ניתן להשתמש בתוכנה זו באמצעות המחשב, הלפטופ והסמארטפון ולהעלות תמונה במיידית מכל מקום בו אתם נמצאים. נכון להיום האינסטגרם הוא לא רק מקום מהנה בו ניתן לשתף בתמונות וסרטונים, אלא גם אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק ומיתוג. מסיבה זו כל כך הרבה אנשים וגופים מסחריים בוחרים להיות פעילים דרכו.

 

בחינם או בתשלום

נכון להיום יש אפשרות של העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם או קניית חבילות עוקבים באינסטגרם. לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה ואנשים רבים בוחרים ליהנות מכל העולמות ולכן לעיתים הם משלבים בין השניים. רוב החברות שפותחות חשבון באינסטגרם אינן מעוניינות להתחיל בתהליך הגיוס הארוך של עוקבים שתוצאותיו יראו לעין לאחר מספר חודשים ולכן הן בוחרות לקנות כמויות ענק של עוקבים, דבר שהופך את החשבון שלכם לפופולארי ביותר ומוביל אליו עוד ועוד עוקבים. אחרים בוחרים להתחיל בגיוס עוקבים בשיטה האורגנית, כלומר העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם. שיטה זו של גיוס עוקבים אמנם ארוכה יותר אך אינה עולה דבר (מלבד זמן יקר).

 

העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם

יש שיטות רבות שמבטיחות העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם:

  • יצירת עניין – העלאת כל מיני תמונות וסרטונים שמעוררים עניין רב בקרב הגולשים, דבר שמוביל אותם לבחור לעקוב אחר החשבון שלכם.
  • ערך מוסף- פרסום של קופונים והנחות נוספות לקניית מוצר או שירות מסויים לעוקבים שלכם באינסטגרם.
  • תגיות – יש מומחים שטוענים שתיוג התמונה בהאשטג יוביל לכמות גדולה יותר של גולשים שיצפו בתמונות החשבון שלכם וחלק מהם אף יבחר לעקוב באופן קבוע אחריו.

אלו הם רק חלק מאותן שיטות של השגת עוקבים ובחינם. אך תמיד חשוב לזכור ששיטות אלו לוקחות זמן ואילו רכישת עוקבים במחיר אטרקטיבי תוביל לאטרקטיביות של החשבון שלכם וההחלטה של רבים לעקוב אחריו. בהצלחה!

העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם

הפוסט העלאת עוקבים באינסטגרם בחינם הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%94%d7%a2%d7%9c%d7%90%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d/

No comments:

Post a Comment