Wednesday, February 22, 2017

עוקבים באינסטגרם

אפקליקציית האינסטגרם היא אחת האפליקציות המצליחות ביותר ברחבי העולם. מדובר על אפליקציה חינמית לשיתוף תמונות המתאימה גם לאנשים פרטיים שמעוניינים לפרסם תמונות לכל מי שנמצא ברשימת העוקבים שלהם וגם לסקטור העסקי שמעוניין לפרסם את המוצרים, שירותים וכל מיני תמונות הקשורות אל החברה או העסק.

 

אינסטגרם – חשוב לדעת

דברים חשובים נוספים שכדאי לדעת אודות אינסטגרם הם שהמפתח ומתחזק את האינסטגרם הוא פייסבוק, שהתאריך שבו הושקה האפליקציה לראשונה לקהל הרחב היה אוקטובר, 2016, שהאפליקציה פועלת על כל מיני מערכות הפעלה, ביניהן אנדרואיד, IOS, וינדוס 10 מובייל וגם ווינדוס פון. שבראשיתה , האפליקציה התמקדה באפשרויות שונות של צילום וכיום היא מתמקדת בעיקר במיידיות שליחת התמונה דבר שמוביל לאטרקטיביות של האפליקציה, משתמשים חדשים, עוקבים באינסטגרם , לייקים לכל תמונה ועוד. תוך מספר שנים בודדות הפכה אפליקציה זו ללהיט ונכון לשנת 2011 היא זכתה בפרס 'האפליקציה של שנת 20111'. יתרונות נוספים של אפליקציה זו היא שהיא משמשת עסקים רבים ככלי שיווקי-קידומי יעיל ביותר, שניתן לעצב את התמונות באמצעותה ברמה הגבוהה ביותר, שאין סיכון של פגיעה בפרטיות בעת השימוש בה וזאת משום שלא נעשה שום שימוש בקוד המשתמש של בעל החשבון ואין הגבלה לכמות העוקבים והלייקים אותם ניתן להשיג.

 

אינסטגרם – מתיאוריה ליישום

אפליקציית אינסטגרם מאפשרת לכל משתמש לצלם תמונות, לעצב את אותן תמונות כפי שהוא מעוניין ולשתף מיידית ברשתות החברתיות. אותן רשתות חברתיות בהן ניתן לשתף בתמונות או מהם ניתן לקבל עוקבים באינסטגרם ולייקים הן פייסבוק, פליקר, טאמבלר, טוויטר ובאמצעות המייל. כעת, כל שצריך הוא לפתוח חשבון באינסטגרם ולהתחיל לצלם. אך האם זה באמת כל מה שצריך? מה קורה כאשר אדם או עסק מגלים שיש להם כמות נחמדה של עוקבים באינסטגרם, אך כמות זו לא תוביל אותם לאותו קידום ולאותה חשיפה בה הם מעוניינים? מה עושים?

 

עוקבים באינסטגרם – קידום וחשיפה

אי אפשר לברוח מעובדה ברורה! העובדה היא שהפופולאריות של העסק, של ידוען ושל כל אדם פרטי נמדדת במספר העוקבים שיש לו באינסטגרם. אנשים נמשכים לאנשים מוצלחים וחברות מוצלחות ופרמטר זה של הצלחה באינסטגרם תמיד ימדד באותו מספר עוקבים באינסטגרם של אותו משתמש. כיוון שגיוס עוקבים הינה עבודה לא קלה וכיוון שלמהירות הגיוס יש השפעה גדולה מאוד, רבים בוחרים לפעול באופן חכם ומהיר וזאת על ידי קניית עוקבים באינסטגרם. כיצד עושים זאת ומה האפקטיביות של פעולה זו? במאמר הבא!

עוקבים באינסטגרם

הפוסט עוקבים באינסטגרם הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס https://www.purples.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment