Tuesday, November 1, 2016

מדריך להגדלת מספר הצפיות שלכם ביוטיוב

העולם במאה ה-21 מלא בפרסומות ראוותניות. לא משנה כמה נהדר המוצר שלכם, אתם יכולים לגרוף כסף רק אם יש לכם אסטרטגיית שיווק ופרסום טובה. ישנם הרבה אנשים שמבזבזים מיליונים על פרסום ועדיין לא קצרו את הפירות. בימים אלו, יוטיוב הפכה להיות אחד המדיומים הכי חשובים לשיווק המוצר שלכם למיליונים של אנשים ברחבי העולם. בזמן שהטלוויזיה והרדיו מכוונים לשוק יותר מקומי, ביוטיוב אתם יכולים להגיע לאנשים ברחבי העולם. אתם יכולים ללמוד כיצד לשווק את המוצר שלכם בעזרת יוטיוב או להשכיר חברה שיכולה להגדיר את הדירוג שלכם ביוטיוב ולתת לכם חשיפה אדירה.

יוטיוב פועל על בסיס של שני מרכיבים – רייטינג ומנויים. שיווק סרטונים הפך להיות אחד מהכלים הכי מצליחים לחשיפה ביוטיוב ואם הוא נעשה כראוי, זה יכול להפוך לעשירים תוך זמן קצר.
יוטיוב עובד על נוסחה פשוטה. מספר המנויים הוא ביחס ישיר למספר הצפיות בסרטון שלכם.
זו עובדה ידועה ומובנת מאליו שככל שיש לכם יותר מנויים, כך מספר הצפיות בסרטון שלכם יגדל ובסופו של דבר הרייטינג שלכם יגדל גם כן. בימים אלו רוב האנשים אוהבים לצפות ביוטיוב בעיקר עקב השפעת העדר שלו. רוב המפרסמים מרגישים שאם לא פרסמתם סרטון ביוטיוב אז לא פרסמתם את המוצר שלכם כראוי.

אם מספר המנויים גדל אז נהיה פשוט יותר להשיג רייטינג טוב בעידן הסרטונים. בזמן שהרייטינג גדל, מספר הכניסות יכנס וככל שמספר הכניסות יגדל כך החשיפה שתקבלו כך תהפכו ליותר בולטים. זה לא רק יביא לכם לקוחות, אלא גם כן ייתן לכם את ההזדמנות להיות בעלי ערוץ ביוטיוב שיציג את הסרטונים שלכם.

כלי מודרני נוסף בידי משתמשי היוטיוב הוא ההערה(annotation). ההערה היא השיטה האחרונה בשיווק סרטונים. ההערה שימושית אצל כל אחד ממפורסמים, שחקנים ואפילו אנשים שהם לא מפורסמים. זה יכול לעזור בהקפצת הקריירה שלכם באופן מידי. אחד מהמאפיינים המרכזיים בחלק זה של שיווק סרטונים הוא היכולת להשאיר תגובה בסרטון. התגובות הללו תורמות מאוד להגדלת הדירוג שלכם.

 

 

 

למרות שאנשים רבים עלולים להתנגד להוצאת כסף על פרסום לאור העלויות הכרוכות בכך, זה רעיון טוב לבצע קניית צפיות ביוטיוב . הצפיות הללו הן המהירות ביותר והיעילות ביותר בדרך להגדלת התהילה שלכם בעולם. הגידול במספר הצפיות מבטיח דירוג גבוהה יותר, כניסות רבות יותר ואף עוזר בשיפור אוכלוסיית המנויים.

יוטיוב הוא ערוץ השיווק הטוב ביותר שזמין כיום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור סרטון ולפרסם אותו ביוטיוב. הסרטונים הללו יכולים לעזור לתהילה שלכם ולהביא אליכם לקוחות חדשים שאין דרך אחרת למשוך אותם אליכם. בסיס לקוחות גדול מוביל לעלייה בשיעור הרווחים שלכם.
יוטיוב הוא בהחלט הדרך הטובה ביותר ובעלת העלות האפקטיבית ביותר להגדיל את הנראות שלכם ברחבי העולם!

הגדלת הצפיות ביוטיוב

הפוסט מדריך להגדלת מספר הצפיות שלכם ביוטיוב הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%92%d7%93%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-%d7%94%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment