Wednesday, November 30, 2016

קניית צפיות ביוטיוב

קניית צפיות ביוטיוב משמע חשיפה גדולה יותר ביוטיוב. המטרה העיקרית של קניית צפיות באתר לשיתוף וידיאו הגדול בעולם, היוטיוב, היא לקדם את אותו סרטון המופיע באתר.

 

קצת על יוטיוב

יוטיוב, אתר שיתוף סרטוני וידאו עלה לאוויר בשנת 2005 ושנה לאחר מכן חברת גוגל העולמית רכשה אותו. אתר זה הוא אחד מהאתרים הנצפים ביותר בעולם וכל גולש שנרשם אליו יכול להעלות בו כל מיני סרטונים, לדרג סרטונים של אחרים ולהגיב על איכות הסרטון וכל הקשור בו. בנוסף, ניתן להטמיע סרטוני יו טיוב ברשת החברתית פייסבוק, באתרי אינטרנט, בפורטלים ובבלוגים. נכון להיום רוב הסרטונים המוטמעים באתרי האינטרנט הם סרטונים של יו טיוב. הפופולאריות של אתר זה נובע מכך שהוא מאפשר להעביר קבצי וידיאו באמצעות האינטרנט ובכך שרוב הסרטונים בו הם סרטונים קצרים, דבר אותו קהל הצופים אוהב. נכון לשנת 2016 הוידיאו קליפ שהגיע למקום ראשון ביוטיוב הוא 'גנגם סטייל' עם מעל ל- 2.5 מיליון חשיפות והזמרים שזכו ביותר מ- 9 מיליון רשומים לערוץ המוזיקה שלהם ביוטיוב הינם  ריהאנה, וואן דירקשן, קייט פרי, אדל, ביבר, ניקי מינאז' ועוד. נכון להיום היוטיוב מהווה את אחד מהכלים החזקים והיעילים יותר לקידום.

 

קידום באמצעות יוטיוב

יש מטרה אחת לקניית צפיות בטיוב או במילים מדוייקות יותר קידום באמצעות יוטיוב, המטרה היא  חשיפה של כמה שיותר גולשים באתר זה לסרטון מסוים המוצג בו. אם בעבר הלא רחוק אנשים הסתפקו בשיתוף קישור של הסרטון מאחד לשני, כלומר מחשיפה ויראלית שנבעה משיתוף, כיום התחרות גדולה ולכן רוב האנשים מחליטים על קניית צפיות ביוטיוב . יש אפשרות לקנות צפיות ביוטיוב מחברות שונות, ישראליות או חברות בינלאומיות. חשוב לקחת בחשבון ש אם קהל היעד הוא מישראל רצוי לקנות צפיות מחברות ישראליות המספקות צפיות מיוזרים ישראלים, דבר שיעזור משמעותית ביצירת חשיפה ברשת.

 

קניית צפיות

יש אפשרות לקנות כמות צפיות בהתאם לתקציב עליו הוחלט מראש ובהתאם לגודל האתר וקצב הקידום בו מעוניינים. רוב החברות מציעות חבילות צפיות וכל מקדם יכול לבחור האם הוא מעוניין לקנות חבילה של 1000 צפיות, 3000 צפיות, 7000 צפיות או חבילות גדולות יותר של עשרת אלפים צפיות ואפילו מאה אלף צפיות. היתרונות של קניית צפיות באתר האינטרנט יוטיוב רבים וכוללים צפייה של משתמשים מישראל, אחוזי צפייה גבוהים וקצב מהיר של צפיות. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להחליט מאיזו חברה אתם מעוניינים לקנות חבילת צפיות. בהצלחה!

קניית צפיות ביוטיוב

הפוסט קניית צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment