Monday, November 28, 2016

תיוגים לאינסטגרם הרבה לייקים

בכל יום כולנו מעלים לפחות תמונה אחת או סרטון אחד לאינסטגרם שלנו. זה המקום לגרום לאנשים ״לדבר עלינו״, לגרום לאנשים להתרגש, לעורר תגובות כי למעשה האפשרות שהאינסטגרם מעניק לנו להפוך כל תמונה למיוחדת ולהצדיק באמת את המשפט ״תמונה אחת שווה אלף מילים״ מתחזק כאן פלאים. יש כל כך הרבה דברים שאפשר ליצור באמצעות האינסטגרם וכדי שנוכל להפוך את השימוש בו גם לכדאי אולי אפילו כלכלית, אנחנו צריכים הרבה תיוגים שיביאו לנו כמובן הרבה לייקים. בהמשך ניתן לכם המון דוגמאות לתיוגים חכמים על פי נושאים אך לפני כן… כמה סיבות מדוע אינסטגרם הפכה לרשת החברתית מספר 2 בעולם!?!

 

  1. ייחודיות של תמונה- כאמור אין צורך להוסיף מילים, התמונה מספיקה ויוצרת המון תגובות כאשר היא מיוחדת וערוכה כמו שצריך.
  2. הזדהות עם המותג – באמצעות השימוש ברשת החברתית אינסטגרם קל מאוד לגרום לגולש או לעוקב להזדהות איתנו כי אנחנו בעצם מספקים לו דרך התמונה בדיוק את מה שהוא רוצה לראות ולהרגיש.
  3. זה מוכח- שימוש נכון באינסטגרם מגדיל מכירות…

 

אז איך מתייגים?

 

פשוט מאוד לפי נושאים…

 

אוכל

אם למשל אתם מעלים תמונה מטורפת של איזה מנה מעוררת חושים שאכלתם במרוקו לדוגמא אתם פשוט צריכים לעשות שימוש נכון בהאשטגס שזה למעשה הסימן הזה #. אחריו בכל פעם אתם רושמים מילים שקשורות לתמונה שלכם והנה הדוגמא הקלאסית … Morocco#foodporn#spicyfood#culture#thebestdishever#havingfun#huppines#

 

ואלו הם רק חלק מהדוגמאות לתיוגים מוצלחים…

 

בגדים

אם למשל אתם מנהלים באינסטגרם מותג למכירת בגדים כדאי לעשות תיוגים איכותיים.

#israelfasion#fasion#dresses#style#colours

 

אפשר לעשות המון דברים עם התיוגים ולמעשה כל מה שצריך זה לדעת אנגלית בסיסית ביותר, לחקור את התחום שלכם באינסטגרם וללכת עם זה עד הסוף. מישהו עוקב אחריכם? מצוין! עקבו בחזרה! מצאתם מישהו עם המון המון עוקבים! מעולה עקבו אחריו גם אם הוא לא עוקב אחריכם.

 

יש עוד המון דרכים להוסיף לעצמכם הרבה עוקבים וכמובן הרבה לייקים . אפשר לקרוא על זה עוד באינטרנט ואפילו לצפות בסרטונים!

הרבה לייקים

הפוסט תיוגים לאינסטגרם הרבה לייקים הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%aa%d7%99%d7%95%d7%92%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment