Monday, November 28, 2016

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם

מי מאיתנו שמנהל חשבון אינסטגרם לא רוצה עוד עוקבים ועוד לייקים ברשת החברתית. ככל שאנו משיגים יותר עוקבים רלוונטים ככה אנו יוצרים לעצמנו יותר חשיפה, יותר התעניינות ולמעשה הרבה יותא תגובות ולייקים. יש כל מיני דרכים שבאמצעותן ניתן להגדיל את כמות העוקבים שלנו באינסטגרם. כמובן שניתן לחלק את העוקבים לשני סוגים: עוקבים ישראלים ועוקבים מחול. כאשר מדובר בעסק או מותג הפועלים בגבולות הגיאוגרפיים של ישראל נהיה מעוניינים להשיג כמה שיותר עוקבים ישראלים אך אם מדובר בחברה ישראלית אשר פועלת גם מחוץ לישראל כמובן שנרצה להשיג כמה שיותר עוקבים מחול או עוקבים מאותן מדינות שבה החברה פועלת.

 

קיימת האפשרות לבצע קנייה של עוקבים ישראלים באינסטגרם וכך למעשה אנו מגדילים את כמות העוקבים. כל מה שצריך לעשות זה לבחור חברה אמינה עם שם ומוניטין שיבצעו עבורנו את גיוס העוקבים וכמובן מיותר לציין שעלינו לוודא שאכן מדובר בעוקבים אמיתיים ולא באיזו חלטורה.

 

הנה עוד כמה טיפים של מקצוענים שיסייעו לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם, דברים שאתם או מנהל החשבון שלכם יכולים לעשות ממש בעצמם.

 

אז קודם כל מאוד חשוב שלא להציף בתמונות. לתמונות באינסטגרם זאת בשונה מרשתות חברתיות אחרות יש משמעות ולכל תמונה בעיקר כאשר מדובר בחשבון עסקי שמטרתו להגדיל את המכירות שלנו יש תפקיד בניהול העוקבים שלנו. גם אם סרטונים ממש לא כדאי להציף, תמונה אחת ביום גג שתיים כזו שנבחרת ונערכת בקפידה זה ממש יכול לסגור את הפינה. יותר מזה עלול להעמיס על העוקבים ואפילו לגרום להם להפסיק לעקוב אחריכם. חשוב מאוד גם לבחון היטב אחרי מי אתם עוקבים כי אם סתם תעקבו אחרי אלפי אנשים שבכלל אין להם קשר לדברים שהחשבון שלכם עוסק בו זה לא ממש יעזור ובטח לא יאפשר לכם להשיג עוקבים רלוונטים. החוכמה הינה לעקוב אחרי אנשים שיש להם מצד אחד כמות נאה של עוקבים ומצב שני תורמים למאמץ המלחמתי שלכם בטע של השיווק.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם

הפוסט קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment