Tuesday, November 1, 2016

7 דרכים יעילות להגדלת מספר עוקבי האינסטגרם בלי לבזבז כסף

לאינסטגרם יש מעל לחמש מאות מיליון משתמשים פעילים. הסטטיסטיקות באינטסגרם יכולות להיות מתוארות כמרשימות ומעודדות. נפילה קטנה תפתיע אתכם ובמקביל תרגש אתכם.
לאינסטגרם יש מעל ל 500 מיליון משתמשים פעילים ומעל 300 מיליון משתמשים פעילים באופן יומי, 80% מאותם משתמשים הם מחוץ לארצות הברית, 4.2 ביליון לייקים באופן יומי ומעל 95 מיליון תמונות וסרטונים מועלים כל יום. זה פשוט נפלא ומכרה זהב עבור משווקים ועסקים מקוונים.

הסטטיסטיקות הללו צריכים לאותת לעצבים שלכם ולתת לכם להבין כמה חשוב אינסטגרם יכול להיות עבור העסק שלכם. העניין הוא איך נכנסים לאינסטגרם ורוכשים עוקבים שיהפכו ללקוחות הנאמנים שלכם. אני אראה לכם כיצד לעשות את זה בצעדים וההנחיות הבאות:

  1. תתחברו לפייסבוק – זו הדרך הכי קלה והכי מהירה להגדרת חשבון האינסטגרם שלכם. זה יאפשר לכם באופן אוטומטי לעקוב אחר החברים שלכם שנמצאים כבר באינסטגרם והם יעקבו אחריכם גם. החברים והמשפחה שלכם יהיו העוקבים הראשונים שלכם באינסטגרם וזה יעזור לכם לקדם את הפרופיל שלכם ולהתכונן לדבר המרכזי.
  2. תמונות איכותיות: הדבר החשוב ביותר באינסטגרם הוא איכות התמונות שלכם, תוודאו שהתמונות שלכם באיכות הגבוהה ביותר לפני שאתם מפרסמים אותן באינסטגרם. תמונות באיכות גבוהה באינסטגרם יכול לעזור לכם לקבל יותר לייקים, תגובות ועוקבים שזה יעזור לכם להתקדם בסולם המתחרים שלכם באותה הנישה. אם אתם מצלמים תמונות עם מצלמה, תוודאו שאור והפוקוס הם תקינים כדי לקבל את התמונות שאתם זקוקים להן כדי להיות ויראליים באינטסגרם.
  3. לייק לתמונות אחרות: אני קורא לטריק הזה "שימו לב אלי". זה כמו היום הראשון ללימודים, אף אחד לא מכיר אתכם והדרך היחידה שאנשים יתחילו ליצור אינטראקציה איתכם היא על ידי כך שתיקחו את הצעד הראשון להגיד שלום או להציג את עצמכם. כאשר אתם עושים לייק לתמונות של אנשים אחרים, האנשים הללו יבקרו בפרופיל שלכם ויחליטו לעקוב אחריכם וגם לעשות לייק לתמונות שלכם. כך אתם מתחילים להגדיל את הרשת שלכם באינסטגרם.
  4. תעקבו אחרי אחרים: זו הדרך המהירה ביותר להגדיל את העוקבים שלכם באינטסגרם. כאשר אתם עוקבים אחרי אנשים אחרים, הם מחליטים לעקוב אחריכם בחזרה ויוצרים קשר בין שניכם.
    זה עוזר לכם להגדיל את העוקבים שלכם והלייקים לתמונות שיש לכם בפרופיל. תעקבו אחרי אחרים כדי להשיג יותר עוקבים אמיתיים באינסטגרם .
  5. תגיבו על תמונות של אחרים: השיטה הזו לוקחת יותר זמן ועבודה אבל היא משתלמת.
    כאשר אתם מגיבים על תמונות של אחרים, אתם מגדילים את הסיכוי שהם יעקבו אחריכם ויעשו לייקים על התמונות שלכם גם. פשוט קחו קצת פסק זמן בלוח הזמנים של השיווק במדיה החברתית שלכם ותגיבו לתמונות של אנשים אחרים כדי להגדיל את העוקבים שלכם.

 

 

 

  1. השתמשו בהאשטגים רלוונטים: ההאשטאגים עברו כברת דרך ארוכה במדיה החברתית ואינסטגרם הוא לא יוצא דופן. שימוש בהאשטגים רלוונטיים יעזור לכם להשיג יותר ראות ופופולריות באינטסגרם. ככל שתשתמשו ביותר האשטגים, כך התמונות שלכם יהפכו ליותר פופולריות. זה אומר יותר לייקים, יותר עוקבים ויותר תגובות שיעזור לכם לקדם את הפרופיל שלכם.
  2. תחליפו שוטאאוטס(Shoutouts): זו שיטה פשוטה של קידום אחרים בזמן שהם מקדמים אתכם גם. זה מצב שבו כל הצדדים מרוויחים. שיטה זו עוזרת לכם לקדם את הפרופיל שלכם.
    אתם פשוט צריכים למצוא אנשים בתוך הנישה שלכם ולהגיע אליהם ולבקש מהם שוטאאוט. זה יכול להיות פשוט על ידי שליחה של מייל או בקשה באינטסגרם.

עוקבים אמיתיים באינסטגרם

הפוסט 7 דרכים יעילות להגדלת מספר עוקבי האינסטגרם בלי לבזבז כסף הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/7-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%92%d7%93%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98/

No comments:

Post a Comment