Monday, November 28, 2016

קניית עוקבים באינסטגרם

מספיק שתקישו בגוגל ״קניית עוקבים באינסטגרם״ או ״עוקבים באינסטגרם״ וכבר תגלו עולם שלם- עולם שלמעשה יעזור לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם באחת מהרשתות החברתיות שפשוט כבשו את עולמנו. הרי כולנו מעלים תמונות, מחכים לתגובות, מנסים לראות כמה לייקים קיבלנו בשעה האחרונה על התמונה שהעלנו מהטיול, המסע, המסעדה המיוחדת או מכל חוויה שאנו לוקחים בה חלק. מליוני אנשים עושים שימוש ברשת החברתית אינסטגרם ועוקבים זה חלק בלתי נפרד מכל העניין.

 

אז למה אנחנו בכלל רוצים שהיו לנו הרבה עוקבים?

ממש כמו שבפייסבוק אנחנו רוצים לייקים, רוצים שיתופים, רוצים תגובות, באינסטגרם אנחנו רוצים עוקבים. בין אם מדובר בחשבון פרטי באינסטגרם או בין אם בחשבון עסקי אותו אנו מנהלים במטרה ליצור הזדהות עם המותג שלנו, הרעיון הוא אותו רעיון. כמו שככל שיש לנו יותר לייקים בעמוד הפייסבוק העסקי שלנו הדבר מביא ליותר תגובות וליותר שיתופים אצל אנשים רלוונטיים, ככה אנחנו רוצים יותר עוקבים כדי שיותר אנשים ייחשפו אלינו ואז אחוז המכירות שלנו פשוט עולה. אם מדובר לעומת זאת על חשבון פרטי ללא מטרות עסקיות, אנחנו רוצים יותר עוקבים כדי לקבל סוג של הכרה, הזדהות, מודעות וכל מה שהרשתות החברתיות מביאות איתן.

 

אז איך קונים עוקבים באינסטגרם?ֿ

היום בדומה לשיטות שיווק אינטרנטיות אחרות כמו למשל קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן, קידום בפייסבוק, קניית לייקים לפייסבוק , קניית חברים בפייסבוק, ניתן גם לקנות עוקבים באינסטגרם – בחינם או בתשלום. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש המלצות על חברה המספקת את השירות הזה בצורה אמינה, מבוקרת ושקופה, לבדוק כמה עוקבים אתם מעוניינים לרכוש בהתאם לתנועה העסקית שלכם עד עכשיו ופשוט ללכת על זה. לפני שאתם רוכשים עוקבים באינסטגרם חשוב לוודא שמדובר בעוקבים אמיתיים ובתהליך חוקי כי אחרת זה ישדר חוסר אמינות בינכם לבין העוקבים שלכם. בנוסף, כדאי ללכת על מישהו שאתם יודעים שכבר עשה את התהליך הזה ואכן הביא לשינוי מהותי בתהליך יצירת המותג.

קניית עוקבים באינסטגרם

הפוסט קניית עוקבים באינסטגרם הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment