Sunday, October 30, 2016

טקטיקות פשוטות להשגת צפיות ביוטיוב

כאשר פרסמתם את הסרטון הראשון שלכם ביוטיוב ואתם מגיעים לשפל המדרגה כאשר אתם מגלים שלסרטון שלכם יש כל כך מעט צפיות. כדי שיתחילו להבחין בכם זה קל מאוד לעשייה במיוחד ביוטיוב, אבל אם צריכים לייצר הרבה צפיות כדי לעשות זאת ועם אלפי הסרטונים שמועלים בכל יום, אתם באמת צריכים להתחיל לעבוד על זה.

אתם תמיד מתחילים בשיווק של סרטונים באיכות וידאו גבוהה. הסרטון יכול להיות מלא במידע חשוב ומועיל או שזה יכול להיות הדבר הכי מצחיק אי פעם או הדבר הכי לא צפוי שיכול לקרות למישהו.
מה שזה לא יהיה, זה בהחלט צריך להיות מעניין כדי להשיג את תשומת הלב של הצופים.

זה שיש לכם את איכות הסרטים הכי גבוהה זה לא מספיק. אתם צריכים שיהיה לכם תיאור מסקרן ולא לשכוח להוסיף מילות מפתח ייעודיות עבור גישה קלה יותר לחיפוש. זה נוגע גם לבחירת הכותרות. זה חייב לעורר את עניין הצופים ולגרום להם לצפות במה שפרסמתם.

עכשיו, אתם אולי עושים את כל הדברים הללו לפי הספר אבל אולי אתם מוצאים את זה קשה להבטיח את כמות הצפיות שאתם צריכים. כל זה פשוט לא מספיק. הדרך להיות כוכבים מצריכה הרבה יותר מאמץ כדי להצליח.

דבר אחד שאתם צריכים לזכור הוא שיוטיוב הוא פשוט עוד מדיה חברתית באינטרנט. יש מדיות עצומות שאתם יכולים להשתמש בהן כדי להשיג יותר צפיות. פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הכי נפוצות שקיימות.

אתם יכולים לפרסם בקלות לינקים של הסרטונים שלכם בפרופיל שלכם, בפרופיל של החברים שלכם או אפילו בפרופילים של זרים, אנשים שלא פגשתם אף פעם. אתם יכולים אפילו לשלוח להם הודעה או להכין להם הערה. ישנן הרבה דברים להשיג צפיות ביוטיוב – ממש מחשבון הפייסבוק הפרטי שלכם. אתם אפילו יכולים להכין דף מעריצים משלכם היכן שהמעריצים יכולים להיכנס לסרטונים שלכם במרחק של לחיצה.

עוד רשת חברתית שגודלת במהירות כיום היא טוויטר, שזכתה לכינוי "העתיד של הפרסום".
כאן המעריצים שלכם יכולים בקלות לעקוב אחריכם ואחרי הסרטונים שלכם ביוטיוב. ככה אתם יכולים להשיג צפיות יוטיוב – תצייצו כל הדרך עד שיבחינו בכם.

עזרה יכולה להגיע ממש מהחברים שלכם ביוטיוב. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף חברים ולצפות בסרטונים שלהם. אתם אפילו יכולים להגיב עם לינק לסרטון שלכם ולתפוס את תשומת ליבם. בדרך זו, לא רק שהם יכנסו לדף שלכם, אלא גם שהעוקבים שלהם ישימו לב למה שפרסמתם.

ישנם פתרונות בדרך של "עשו זאת בעצמכם". אם אתם רוצים להשיג אלפי צפיות בתקופה קצה של זמן ללא יותר מידי מאמץ אז אתם יכולים בקלות לקנות אותם מחברות. ישנן הרבה חברות שמציעות לא רק הגדלת מספר הצפיות, אלא גם מציעות תגובות או דירוגים שגם כן יעזרו לכם.

לא משנה מה הסיבה לפרסום הסרטונים שלכם ביוטיוב, אתם צריכים להיות בעניינים ולדעת איך להשיג צפיות ביוטיוב על מנת  כדי להשיג מנויים וצופים. נסו הטיפים שהצענו למעלה ותראו איך כמות הצופים שלכם תגדל.

השגת צפיות ביוטיוב

הפוסט טקטיקות פשוטות להשגת צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%98%d7%a7%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a9%d7%95%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%92%d7%aa-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment