Wednesday, October 5, 2016

פרסום בפייסבוק – פרפלס, לייקים ועוד כמה פעולות שיעיפו את הפרסום שלכם קדימה!

מה צריך לעשות על מנת להוביל את דף הפייסבוק העסקי שלכם קדימה? כיצד חושפים את הדף שלכם בצורה טובה יותר? ומדוע פרפלס נחשבת לחברה שתוכל לעשות זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר? במאמר הבא נסביר הכל על קידום בפייסבוק, על פרפלס, לייקים ועל הדרך בה תוכלו לקדם את הדף העסק שלכם בצורה טובה.
אז מה צריך לעשות על מנת לקדם את דף הפייסבוק העסקי שלכם?
על מנת לקדם את דף הפייסבוק שלכם חשוב להתחיל ממש מהקמת דף הפייסבוק העסקי, וזה אומר - לבנות דף פייסבוק מוצלח. בתחילה, יש לפתוח דף פייסבוק שנראה דף עסקי רציני עם תמונה שמשקפת את מהות העסק. על תמונת הפרופיל להכיל את לוגו העסק ועל תמונות הרקע להכיל את מהות העסק. לדוגמא: אם העסק של הינו סטודיו לעיצוב בגדים, יש בתמונת הפרופיל להכניס את הלוגו של חנות הבגדים, ובתמונת הרקע להכניס תמונה של עיצובי הבגדים.
חשוב שתמונות אלה יהיו איכותיות ושיהיו להן כמה שיותר לייקים. פרפלס מספקת לייקים לתמונות פרופיל ולייקים לתמונות רקע. לייקים לתמונות אלה יבליטו את הלוגו שלכם ואת העיצובים שפרסתם מול עינהם של קהל יעד פוטנציאלי.
אז כיצד חושפים את הדף העסקי שלכם בצורה טובה יותר?
לאחר שפתחתם דף עסקי, עם תמונות טובות, מילאתם את כל פרטי העסק, עם מילות חיפוש נכונות: כמו למשל אם נחזור לעסק לעיצוב בגדים, 'מעצבת בגדים' 'עיצוב בגדים' תפירת בגדים 'ועוד, ולאחר שיש לכם מספקים חברים, הגיע הזמן להתחיל לפרסם פוסטים בפייסבוק: העלו כל שלושה ימים פוסטים בפייסבוק, והקפידו שהפוסטים יהיו מושכים ומעניינים.
פרסמו תמונות של עיצובים מיוחדים, מבצעים, תמונות של לקוחות קונות בחנות, תמונות של קולקציות חדשות, וודאו שי ישנכם כמה שיותר לייקים לפוסטים שלכם. בצורה זאת תוכלו להיחשף אל יותר ויותר אנשים בפייסבוק. זכרו כי לייקים מעוררים יותר עניין בפייסבוק שלכם.
אבל כיצד משיגים לייקים בפייסבוק?
על מנת להשיג לייקים בפייסבוק חשוב לגייס לייקים בצורה חכמה. הלייקים יגיעו בדרך כלל דרך  חברים שלכם שיפיצו את התמונות, הסרטונים והפוסטים שתפרסמו אודות העסק שלכם. על מנת לעורר מעט את העניינים - רצוי לבצע רכישת לייקים לפייסבוק שתניע את הפעילות סביב החשבון שלכם.
פרפלס, לייקים קונים רק מכאן
פרפלס היא החברה המובילה לרכישת לייקים לפייסבוק. דרך פרפלס ניתן לקבל לייקים אמיתיים בלבד לחשבון הפייסבוק שלכם. הלייקים שלנו הינם מחשבונות אמיתיים וניתן לבחור בין לייקים מהארץ, מחו"ל מגברים או מנשים שימקדו את קהל היעד שלכם.
בנוסף,  חשוב לא להתפתות לבחור בחברות המציעות לייקים חינם, וזאת משום שמדובר בלייקים שאינן אמיתיים  ואף יזיקו לחשבונכם. ולכן, יש לעבור לקידום בפייסבוק רק עם חברות המתמחות בשירות כמו חברת פרפלס. 

1 comment:

  1. Great job here on _______ I read a lot of blog posts, but I never heard a topic like this. I Love this topic you made about the blogger's bucket list. Very resourceful. Let make your life even better with game sims 4 cheats

    ReplyDelete