Thursday, October 13, 2016

איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם – כל הטיפים!

עוקבים באינסטגרם בחינם זה דבר נפלא! העוקבים שמצטרפים לחשבון שלכם הופכים אותו לפופולארי יותר ובכך חושפים את חשבון האיסנטגרם שלכם מול קהל רב. עוקבים באינסטגרם בחינם מתאימים לכלל האוכלוסייה והם מתאימים בעיקר למי שרוצה להגדיל את פופולאריות בחשבון שלו. אז איך להשיג עוקבים באיסנטגרם בחינם? קבלו את הטיפים של purples .

 

טיפ מספר 1 : חפשו אחר אתרים טובים לקבלת עוקבים בחינם.

כיום ישנם מגוון אתרים שמציעים עוקבים באינסטגרם בחינם . עם זאת חשוב להבין מהם אותם אתרים ומה טיבם. אתרים רבים עלולים להכיל תוכנות זדוניות או וירוסים ולכן חשוב לפנות רק לאתרים שיש עליהם המלצות. מלבד זאת לעיתים רישום לאתרים מסוג זה יכול לגרום לכך שמפעילי האתר יעזו דווקא לקחת את שם החשבון שלכם ולעשות בו שימוש ברשת אינסטגרם אפילו ללא הסכמתכם. ולכן חשוב לדעת בדיוק מאיפה משיגים לייקים חינם לאינטרנט.

טיפ מס 2 : סקרנו את המשתמשים באינסטגרם

כדי להשיג לייקים בחינם ללא קניית לייקים, אפשר לבצע פעולות שונות באינסטגרם. לשם כך יש לפתוח חשבון אינסטגרם מושקע ומסקרן. אנשים רבים משקיעים רבות בחשבון האינסטגרם שלהם, בין אם מדובר בצילום תמונות יפות, ספונטניות או מבוימות. ישנם שפים למשל, שמחליטים על צילומי קונספט לאינסטגרם כמו למשל צילום של המטבח בו הם מבשלים, צילום פרודוקטים, מנות נבחרות ואנשים מפורסמים שמגיעים למסעדה – בצורה זאת שאר המשתמשים באינסטגרם הופכים לסקרנים יותר לגבי המקום ומתחילים לעקוב אחר השף.

טיפ 3 : בחרו תמונות טובות

למרות שאחד היתרונות הבולטים באינסטגרם הוא היכולת לעצב תמונות על ידי פילטרים שונים שמייפים אתה תמונה או הסרטון, עדיין חובה לבחור תמונות טובות שכלל התמונות שאתם מצלמים. השקיעו בבימוי התמונה, בזווית צילום טובה, ושימו לב שכל האנשים שצילמתם נראים בה טוב. בצורה זאת תוכלו גם לתייג חברים ולהגדיל את החשיפה שלכם.

טיפ מס 4 : השתמשו בתוכן איכותי

גם באינסטגרם חשוב לשים דגש על תוכן איכותי. שימו לב שליד התמונות והסרטונים שלכם אתם משתמשים בתיאורים בצורה יפה, מסקרנת, מצחיקה ואיכותית. ישנם אנשים רבים שמשתמשים ב'טיזרים' בתוכן שהם מזינים ליד התמונות. כמו למשל דוגמנית שמצטלמת לקמפיין אופנה והיא אינה מיינת את שם הקמפיין אלא רק רושמת 'בקרוב…' בצורה זאת האנשים מסתקרנים וממשיכים לעוקב אחר החשבון שלה. עוד חשוב להשתמש בתיאורים גם בשפה האנגלית ולעשות כן בשימוש באנגלית ללא שגיאות ועם מונחים פופולאריים.

טיפ מספר 5 : השתמשו בתגיות

אינסטגרם מיד לאחר הווסדו הוסיף כלי בשם 'האשטאגס'. הכלי משמש לתיוג משתמשים אחרים והוספת מילים לתמונות ולסרטונים שמקדמות אותם. אם מעצבת אופנה תרצה לקדם קולקציה חדשה היא תשתמש בתגיות כמו: fashiom#women#butey# או בכל תגית שמתארת את מה שהיא מציעה. בצורה זאת היא מגדילה את החשיפה שלה ברשת אינסטגרם.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם

הפוסט איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם – כל הטיפים! הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%92-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%9b%d7%9c/

No comments:

Post a Comment