Thursday, October 13, 2016

איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם

כיום כולם רוצים להשיג עוקבים באינטסגרם וזאת מהסיבה הפשוטה שכולנו מודעים לה , והיא כי אינסטגרם משמש כלי נהדר להעברת מסרים גם בארץ ובכל העולם. אז איך להשיג הרבה עוקבים באיסנטגרם , ומדוע אנו זקוקים לעוקבים באינסטגרם? הכל בהמשך.

ראשית כל חשוב לדעת מדוע חשוב להשיג עוקבים באינסטגרם

אינטסגרם היא רשת חברתית המאפשרת הפצת מסרים בתמונות וסרטונים. דרך האינסטגרם ניתן לעקוב אחר חשבונות אחרים ולגרום למשתמשים אחרים לעקוב אחר החשבון שלנו. באינסטגרם משתמשים כיום מיליוני אנשים בעולם, והוא הפך לאחת מהפלטפורמות והרשתות החברתיות הנפוצות ביותר שיש.

מה מאפשר לנו האינסטגרם?

אינסטגרם הוא יישום חינמי שניתן להוריד בקלות למכשיר הנייד. האינסטגרם מאפשר לנו לפרסם תמונות יפות וסרטונים קצרים של עד 60 דקות ברשת עצמה, ובשאר הרשתות כמו למשל: בפייסבוק, בטוויטר, ואפילו באיימייל. האופציה של עיצוב תמונות בקלות באמצעות הפילטרים שמספקת האינסטגרם, כמו גם סרטונים – הופכת את המציאות ליפה ונחשקת יותר בעיני משתמשים אחרים המתחילים לעקוב אחר החשבון שלנו.

אבל איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם?

בכל הנוגע לרשת החברתית – זאת נחשבת שאלה השאלות. על מנת להשיג עוקבים באינסטגרם חשוב לנקוט במספר פעולות שהופכות את החשבון שלנו לפופולארי. אז מהן הפעולות?

קניית עוקבים באינסטגרם – קניית עוקבים באיסנטגרם היא דרך מעולה להשיג עוקבים. כאשר רוכשים עוקבים באינסטגרם, אפילו כמות קטנה ובינונית, מתחילה תהודה סביב החשבון שלנו. העוקבים מביאים עוד עוקבים לחשבון, והוא הופך לפופולארי ונצפה יותר. כדי לקנות עוקבים בצורה חכמה חשוב לרכוש עוקבים מאתר כמו פרפלס המספק עוקבים אמיתיים לאינסטגרם ולא עוקבים פיקטיביים.

השקעה בחשבון – עוד דרך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם היא להשקיע בחשבון האינסטגרם. כדי לעשות זאת עלינו להתחיל להשקיע ממש מההתחלה. יש ליצור חשבון אינסטגרם מושקע עם תמונת פרופיל מעניינת, לכתוב תיאור מסקרן במקום בו יש מקום לתיאור חשבון, ולאחר פתיחת החשבון להתחיל ולחשוב על קונספט מיוחד שילווה את החשבון שלכם. כיום אנשים רבים מעלים תמונות עם קונספט ורעיון ייחודי כמו למשל: תמונות של אוכל, של פריטי אופנה, מסיבות, בעלי חיים, צילומי דוגמנות שלהם, צילומים של יצירות וכדומה.

פעילות בחשבון – כדי לקבל יותר עוקבים באינסטגרם יש להשקיע גם בפעילות בחשבון. על מנת לעשות כן יש להעלות תמונה או סרטון כמעט בכל יום, ולדאוג שהתוכן שאתם מעלים יהיה מעניין. בנוסף חשוב לעקוב אחר חשבונות אחרים, ולפרגן להם על תמונות וסרטונים בלייקים ותגובות – בצורה זאת תוכלו לקבל פרגונים בחזרה.

שימושובכלי האינסטגרם – עוד חשוב להשתמש בכלים שאינסטגרם מאפשרת, כמו למשל: תיוג חברים ושימוש בהאשטאגס, סנכרון התמונות עם רשתות חברתיות אחרות, ושימוש ב EXSPLOR כדי לחפש חשבונות אחרים שמתאימים לכם. בצורה זאת תוכלו להגדיל את התהודה סביב החשבון שלכם וליהנות מיותר עוקבים באינסטגרם.

 

הפוסט איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%92-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment