Friday, October 7, 2016

עוקבים באינסטגרם – כיצד משיגים?

אנשים רבים רוצים לדעת כיצד אפשר לקבל יותר עוקבים באינסטגרם. ואכן השאלה פופולארית במיוחד משום שעוקבים באינסטגרם הופכים את הפוסטים, התמונות והסרטונים שאתם מפרסמים לפופולאריים יותר וזאת משום שהם יותר חשופים גם ברשת עצמה, וגם ברשתות אחרות המסונכרנות עם יישום אינסטגרם. אבל כיצד משיגים עוקבים באינסטגרם. המומחים של purples מגישים את המדריך המלא:

מלאו את האינסטגרם שלכם בתוכן איכותי ומעניין – כמו בכל מידע שמקבלים גם באינטרנט וגם מידע כתוב, המשיכה היא אל התוכן המעניין. תוכן מקורי באינסטגרם, פוסטים מצחיקים, מגוונים ויצירתיים הם אלה שיתפסו את עין העוקבים המיוחד ויהפכו אותו לקרוב במיוחד. תכנים איכותיים באינסטגרם שלכם ימשכו עוקבים שיכנסו אל החשבון שלכם בכל פעם לראות מה חדש.

צרו קונספט מעניין – אם אתם רוצים שיהיה לכם חשבון מעניין חשוב להתחיל להשקיע ממש בהתחלה. חשבו על מוטיב שילווה את החשבון שלכם, על קונספט ייחודי ורעיונות יצירתיים. לדוגמא, אם אתם אוהבים פריטי וינטג', או אפילו משווקים כאלה, תוכלו ליצור פרופיל עם מוטיב מיושן וצבעוני שבו כל מה שקשור לוינטג'. עוד תוכלו ליצור פרופיל ובו תמונות מקוריות אך עם מוטיב מרכזי כמו למשל תמונות אוכל, תמונות בשחור לבן, תמונות של נעליים יפות, בעלי חיים חמודים ועוד – בצורה זאת תוכלו ממש למתג את חשבון האינסטגרם שלכם כיצירתי ומעניין ובכך להשיג עוד עוקבים באינסטגרם.

עוררו השראה – הדרך למשוך אליכם יותר עוקבים היא לעורר באנשים השראה. צרו תוכן שבו יש המון יצירה, השראה וגיוון. תנו טיפים, הכוונה, ואף שתפו את העוקבים שלכם במה שעובר עליכם בתהליכי היצירה הפרטיים שלכם.

פרגנו בחזרה – בין אם הצלחתם להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם ובין אם לאו, חשוב להיות פעילים ומפרגנים באינסטגרם. התחילו לעקוב אחר חשבונות אחרים, פרגנו בלייקים ותגובות ותראו כיצד מ'כח האינרציה' גם אתם מתחילים לקבל עוקבים באינסטגרם. חשוב להיות פעילים לפחות 3 פעמים בשבוע באיסנטגרם, בשעות קבועות, תוך שאתם מעלים  תמונות יפות וסרטונים מקוריים.

השתמשו בתגיות – תגיות הם חלק בלתי נפרד מהאינסטגרם, ותגיות באינסטגרם נקראות גם 'האש טאג'. כיום ישנן מילים פופולאריות באמצעותן מתייגים באינסטגרם וחשוב להיות ממוקדים כאשר אתם מתייגים ולהימנע מתגיות כלליות. שייכו את התגיות למקצוע הספציפי, לעיסוק או למצב שלכם, ותוכלו לזכות בחשיפה גדולה יותר. גם תיוג חברים מומלץ במיוחד להעלאת הפופולאריות שלכם ברשת.

השתמשו בכלים של אינסטגרם – כדי להיות פופולאריים יותר חשוב להשתמש בכלים של אינסטגרם. אחד מהכלים הוא ה Explore של היישום אינסטגרם. כלי זה פותח בפניכם את הדרך אל חשבונות חדשים ורלוונטיים עבורכם בדרך יעילה יותר. אם החשבונות נראים מתאימים לכם: חשוב לעקוב, ללחוץ לייקים על תכנים שבחשבונות ולהגיב על מנת שחשבונות אלה יפרגנו לכם בחזרה. בצורה זאת תוכלו להגדיל את החשיפה אליכם.

עוקבים באינסטגרם כיצד משיגים

הפוסט עוקבים באינסטגרם – כיצד משיגים? הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%92%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment