Thursday, October 27, 2016

איך להשיג יותר צפיות ולייקים ביוטיוב?

צפיות, לייקים ותגובות ביוטיוב משחקים תפקיד מרכזי בטרנד המודרני בתעשיית השיווק הדיגיטלי שנקרא "שיווק סרטונים ברשת". זו דרך קלה וזולה לשיווק מפני שזאת תוכנה חופשית ומצלמות דיגיטליות מספיקות כדי ליצור סרטון תדמית. תגובות ביוטיוב מאוד חשובות לחברה מפני שהן משקפות את הגישה של הלקוח למוצרים או השירותים, אבל התחרות להשגת צפיות ביוטיוב היא גבוהה. ישנם הרבה מאוד סרטונים שמועלים כל דקה אבל רק מהם זוכים לצפיות ולייקים רבים ביוטיוב. צריך לעקוב אחר מספר אסטרטגיות פשוטות כדי להשיג יותר צפיות ביוטיוב.

איכות: איכות הסרטון שלכם הוא אחד מהאבני היסוד כדי להשיג יותר לייקים ביוטיוב. תמיד צריך לבדוק גודל ותבנית לסרטונים שלכם ביוטיוב. איכות הסרטון תלויה בתמונת רזולוציה גבוהה ואודיו נקי. אנשים מעדיפים סרטונים קצרים שהם יותר קומפקטיים, אינפורמטיבים ומבדרים. אורך הסרטונים צריך להיות בין 30 שניות ל 2 דקות כדי להשיג פופולריות יותר מאשר אחד ארוך יותר.

כותרת: בחרו כותרות שהן רלוונטיות וקליטות על מנת לתאר את הסרטונים שלכם מפני שאנשים מבזבזים פחות משתי שניות כדי לקרוא את הכותרת. כותרות צריכות להיקרא תוך שתי שניות ובדרך זו אנשים ימצאו אותה בקלות וישתפו אותה ברשתות החברתיות היכן שכמות הצפיות ביוטיוב גודלת באופן משמעותי. מומלץ להשתמש במנועי חיפושי עם מילות מפתח שיפיקו תועלת כמו "איך ל" בתחילת סרטון ההדרכה.

תיאור: יוטיוב נותנת מרחב נכבד לתיאור הסרטון. צריך להשתמש באופציה הזאת בחכמה על ידי הכללת מילות מפתח הקשורות לסרטון. ניתן גם לציין אתר רשמי או קישור בתיאור שעוזר להגדיל את יעדי התנועה.

תמונות ממוזערות(Thumbnails): מומחי שיווק סרטונים מבינים את החשיבות של תמונות ממוזערות בקידום סרטונים. תמונות ממוזערות מוגדרות כתמונות קטנות שרלוונטיות לסרטון. ניתן להשתמש בתמונות מסך של מצבים מעניינים בסרטון כתמונה ממוזערת, ובדרך זו ניתן לתפוס את תשומת הלב של הצופים באופן מידי. לאנשים יש ייצר בסיסי ללחוץ על תמונות ממוזערות לא ידועות שמושכות אותם שזו גם דרך להשיג יותר צפיות ביוטיוב .

תגיות: יש לתייג סרטונים עם מילות מפתח רלוונטיות כי רוב המשתמשים נמשכים למילות המפתח הפופולריות כאשר הם מחפשים סרטון. אז מומלץ שמילות המפתח יהיו קשורות לסרטון אבל גם תגיות פופולריות הן דרך שיכולות להגדיל את מספר הצפיות ולשפר את כמות הלייקים.

 

 

קידום: ניתן להשתמש באנשי הקשר באימייל, אתרי רשתות חברתיות, בלוגים ואתרים רלוונטיים כדי לקדם סרטונים. ניתן להדביק לינקים של סרטונים ביוטיוב במקומות פופולריים כמו טוויטר, פייסבוק, בלוגר או אתרי סרטונים כמו MetaCafe, Daily Motion כדי להשיג יותר תגובות ביוטיוב.

תגובות: תגובות ביוטיוב חשובות להוכחת הפופולריות של סרטון שהועלה וכמו כן להשיג יותר תשומת לב של משתמשים. ניתן לפרסם תגובות תחת סרטונים פופולריים אחרים אבל התגובות צריכות להיות חכמות מפני שתגובות ביוטיוב יכולות להוביל לכך שאחרים יוכלו לבדוק את קישור הסרטון שלכם.

עדכונים: צריך לעדכן סרטונים באופן קבוע כדי להגדיל את כמות המנויים לערוץ. מומחי שיווק ממליצים להעלות לפחות סרטון אחד בשבוע.

צפיות ביוטיוב

הפוסט איך להשיג יותר צפיות ולייקים ביוטיוב? הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%92-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment