Thursday, October 27, 2016

אסטרטגיות להגדלת מספר הצפיות ביוטיוב

למרבה הצער, במהלך שיווק סרטון, התפקיד שלכם בתור משווקי אינטרנט לא מפסיק לאחר שהסרטון שלכם פורסם ביוטיוב. כדי להגדיל את כמות הצפיות ביוטיוב, אתם צריכים אסטרטגיה ספציפית שתעזור למנועי החיפוש למצוא את מיקום הסרטון שלכם.

הנה מספר הצעות שמרבית האנשים אינם מודעים אליהן:

שימו ביאורים (annotations) בתוך הסרטון שלכם. הביאורים הם תיבות הקטנות המעצבנות שקופצות לתוך הסרטון לאחר שאתם מתחילים את הצפייה. קודם אתם תצטרכו להתחבר לחשבון היוטיוב שלכם וללכת בתפריט ל"Account Manager ". בעמוד הזה אתם תראו רשימה של כל הסרטונים שלכם. לחצו על כפתור העריכה בסרטון שאתם עובדים עליו. בחלק העליון של המסך, אתם תראו כפתור
"annotations".  אתם תרצו ללחוץ על הכפתור. במסך הבא תלחצו על כפתור "add annotation". זה ייתן לכם מגוון של אפשרויות – בחרו אחת. בנקודה הזאת תהיה לכם תיבה שאתם יכולים להכניס בה טקסט. תמיד תתחילו עם ביטוי המפתח שלכם, לאחר מכן, אתם יכולים להקליד מה שתרצו שהצופה ילמד עליו. בנוס, יש לכם את האפשרות לבחור את הזמן במהלך הסרטון שאתם מעוניינים שהתיבה תתחיל ותפסיק. תלחצו על כפתור ה "publish" וסיימתם.

הכנסת מילת מפתח לתוך התיבה היא דרך נוספת שיכולה לעזור למנועי החיפוש לאסוף את הביטוי המפתח שלכם. ככל שאתם מנתבים את הסרטון שלכם למילת המפתח, ככה הדירוג שלכם ישתפר.

הגדילו את הצפיות ביוטיוב על ידי שינוי הכתוביות

בקטגורית מנהל החשבון שלכם (Account Manager), תבחרו את הסרטון שאתם מעוניינים להתאים.
כדי לעזור לכם להעלות את כמות הצפיות ביוטיוב , זאת אסטרטגיה נוספת לשנות את הגדרות הכתוביות. יוטיוב יחברו ביחד סיפור כתוב לסרטון שלכם ויכניסו את הטקסט לקובץ התמליל שלהם.
למען האמת, הם עושים עבודה נוראית. ברגע שאתם בעמוד של הסרטון הנבחר שלכם, לכו לחלק העליון של העמוד ותלחצו על "captions".  אתם יכולים לרשום תמליל משלכם במחשב האישי ולהעלות את הקובץ ליוטיוב או פשוט להכניס את הטקסט באתר של יוטיוב.
בנוסף אתם גם תצטרכו להכניס "שם רצועה". בכל דרך, תוודאו שביטוי מילות המפתח שלכם הן המילים הראשונות שאתם מכניסים וגם שאלו המילים האחרונות שמוכנסות. שוב פעם, זה יעזור למנועי ה חיפוש למצוא את הסרטון שלכם. תלחצו על "done" וזהו זהו.

הגדילו את הצפיות ביוטיוב על ידי הרשאה להוספת תגובות לסרטון

בקטגוריית מנהל החשבון שלכם (Account Manager), מתחת לכרטיסיית ההגדרות המתקדמות ( שנמצאת מתחת לסרטון שלכם), יש לכם אפשרות לאפשר לאנשים להשאיר תגובה בסרטון שלכם. תוודאו שתיבת "אפשר תגובות הסרטונים" ("allow video responses") מסומנת. אם תתחילו לקבל הרבה צפיות, אנשים ירצו לתייג את ההצלחה שלכם. אחת מהאסטרטגיות לקידום צפיות היא להכניס את הסרטון שלכם בתיבות תגובות אחרות. אני ממליץ שתאפשרו לאנשים לעשות אותו הדבר בסרטונים שלכם. זה יכול להביא לכם הרבה צפיות ואנשים נוספים שיקדמו את האתר שלכם.

 

הגדילו את הצפיות ביוטיוב בעזרת מאמץ ופרסום עקבי וקבוע

על מנת להגדיל את הצפיות שלכם ביוטיוב, אתם תצטרכו אסטרטגיה של העלאה בעקביות וסיפוק של תוכן טרי. אני ממליץ לשמור על אורך הסרטונים הפומביים שלכם לא יותר מ 5 דקות.
למרות זאת, תוודאו שאתם מציעים מוצר שישאיר את הצופה עם הרצון עוד מההפקות שלכם.
כל סרטון צריך לעזור לכם להפוך למוכרים ומומחים בתחום שלכם. טיפ אחד אחרון, כפי שמוזכר למעלה, אסטרטגיה אחת נהדרת היא להגיב בסרטונים פופולריים עם תגובה של הסרטון. תעשו אותו הדבר. תחקרו את יוטיוב, תחפשו סרטונים דומים. כאשר תמצאו אחד פופולרי, תשאירו תגובה עם הסרטון שלכם.

כמות הצפיות ביוטיוב

הפוסט אסטרטגיות להגדלת מספר הצפיות ביוטיוב הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%92%d7%93%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-%d7%94%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment