Monday, October 10, 2016

איך להשיג עוקבים באינסטגרם – האם קניית עוקבים היא התשובה היחידה?

קנית עוקבים לאינסטגרם נחשבת אחת הדרכים הטובות היותר להשיג עוקבים באינסטגרם כיום. עם זאת נשאלה השאלה האם קניית עוקבים באינסטגרם היא הדרך היחידה להשיג עוקבים באינסטגרם?. המומחים של purples טוענים כי קניית עוקבים היא דרך טובה – אבל לא היחידה. אז איך להשיג עוקבים באינסטגרם? כמה שיטות טובות בהמשך.

רק רגע, לפני שנתחיל עם השיטות, חשוב לדעת מדוע עוקבים באינסטגרם זה דבר חשוב

כפי שרובינו כבר יודעים אינסטגרם הוא יישום שהפך כמעט בשניות ספורות לרשת חברתית פופולארית, שבה ניתן לפרסם תמונות מעוצבות וסרטונים קצרים של עד שישים שניות. ברשת ניתן להוסיף גם לסרטונים וגם לתמונות משפט קצר ותיוג של חברים.  כיום ישנם אנשים רבים שמשתמשים ברשת גם על מנת להפוך לפופולאריים יותר וכן על מנת לשווק שירותים ומוצרים.

אז איך להשיג עוקבים באינסטגרם? להלן השיטות:

הפכו עצמכם לפופולאריים יותר – על מנת להשיג יותר ויותר עוקבים באיסנטגרם חשוב שתהפכו לפופולאריים – משמע שיכירו אתכם יותר לעומק כבר בשלבים הראשונים של פתיחת חשבון באיסנטגרם. ספרו על עצמכם סיפור מקורי ומעניין בתיאור החשבון, והוסיפו תמונה ייחודית וצבעונית שלכם. כך תוכלו לסקרן יותר אנשים.

התחילו לפרגן לחשבונות אחרים  – כדי להשיג עוקבים באינססטגרם יש להתחיל לעקוב אחר חשבונות באינסטגרם. רק ככה יכירו את החשבון שלכם. פרגנו לחשבונות אחרים במידה, עקבו אחר אנשים שמתאימים למטרות שלכן, והיו ממוקדים בתגובות ובפרגונים שלכם. כאשר אתם מפרגנים אל תראו נואשות, אלא יצירתיות ונונשלנטיות אטרקטיבית.

פרסמו תמונות מעניינות – למרות שאינסטגרם כולו מבוסס על תמונות, חשוב לא להעלות כל תמונה, אלא לבחור את התמונות המעניינות ביותר. העלו בכל יום תמונה מרתקת ובעלת קונספט ייחודי ובעיקר בנושאים שכולם אוהבים כמו: אופנה, בעלי חיים, נוף, אלמנטים מצחיקים, טיולים ועוד, ובכך תוכלו לקבל יותר עוקבים באינסטגרם.

התנסחו באינסטגרם באנגלית –  אינסטגרם היא יישום בין לאומי בו משתמשים אנשים מכל העולם. כדי להגדיל את הפופולאריות שלכם, יש להשתמש באינסטגרם בעיקר באנגלית. בצורה זאת תוכלו לתאר תיאורים שכולם יבינו. עם זאת חשוב לשמור על אנגלית תקינה, ולבדוק אותה עם אדם דובר אנגלית לפני הפרסום על מנת לא לבייש את החשבון שלכם. חשוב לא להשתמש בגוגל תרגום, אלא לוודא עם דובר אנגלית כי המשטים שאתם מפרסמים בפוסטים שלכם נכונים.

נצלו את פונקציית התגיות של אינסטגרם – כדי לקבל יותר עוקבים באינסטגרם חשוב להשתמש בתגיות פופולאריות. נסו להיות ממוקדים בשימוש, ועם זאת להשתמש בתגיות נפוצות. אם למשל תרצו לפרסם נעליים לנשים, מן הסתם כדאי לפרסם תגיות : SHOS#WOMEN#FUN תוכלו להוסיף גם את המילה ISRAEL במידה והשיווק נעשה בארץ.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם על ידי קניית עוקבים לאינסטגרם  – אם אתם רוצים להתחיל ולקנות עוקבים לאינסטגרם, תוכלו לרכוש עוקבים בקלות דרך מערכת  מערכת purples. המערכת תסייע לכם רבות להעלאות עוקבים באינסטגרם.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

הפוסט איך להשיג עוקבים באינסטגרם – האם קניית עוקבים היא התשובה היחידה? הופיע ראשון בפרפלס



from פרפלס http://www.purples.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%92-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99/

No comments:

Post a Comment